lauantai 24. elokuuta 2013

kesä 2013

julkasemattomiakuviakesältä 2013 -postaukseen6 julkasemattomiakuviakesältä 2013 -postaukseen5 julkasemattomiakuviakesältä 2013 -postaukseen3 julkasemattomiakuviakesältä 2013 -postaukseen2 julkasemattomiakuviakesältä 2013 -postaukseen1 julkasemattomiakuviakesältä 2013 -postaukseen julkasemattomiakuviakesältä 2013 -postaukseen7 Helloou:) Parit julkasemattomat kuvat kesältä, koska jäi bloggailu aika vähäseks hehee. Mut joka tapauksessa mul oli ihana kesä kiitos kaikille jotka oli osaltaan tekemässä siitä niin onnistunutta!♥ Muutenkin tuli niin ihana fiilis tätä postausta tehdessä, kun kattelin kaikki kesä kuvat ja videot läpi, en edes tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa. Oon niin etuoikeutettu, että mulla on mun elämä täynnä niin parhaita ihmisiä! Aattelin tähän postaukseen mahduttaa myös pienen ilmotuksen tai millä nimellä sitä sanois! Eli siis oon lähdössä vuoden kuluttua vaihtoon :) Luultavimmin parin kuukauden sisällä tai päästä alotan kirjottamaan erillistä vaihtariblogia! Kunhan pääsen ittekkin vaan ensin paremmin perille et miten tää homma lähtee toimimaan! Oon nimittäin hakenu kahden vaihtarijärjestön kautta, ja en ole vielä päättänyt kumman kanssa jatkan! Jokatapauksessa pidän teiät ajan tasalla ja linkkaan sen blogin tänne heti kun alan kirjottelemaan! -anna

1 kommentti: