keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

päättärit

IMG_2090 IMG_2094 IMG_2099 IMG_2122 Mooi ja ihanaa kesälomaa kaikille! Ite en oo vielkää ihan kunnolla tajunnu, että nyt se pitkään odotettu loma on täällä. Samalla jotenkin niin haikeet fiilikset, kun peruskoulu loppu ja samalla oon innoissani siitä, että elämässä alkaa tavallaan niiku uus aika tai jotain sellasta. Mulle nää kolme vuotta yläasteella oli mun elämän parhaimpia ja siitä voin kiittää kaikkia ihania ihmisiä, joihin tutustuin ja josta osasta on tullu niin tärkeitä, että vaikka mennäänki melkeen kaikki luultavimmin eri kouluihin niin oon aika satavarma, että pysytään kavereina! Mun tokaristaki tuli iha hyvä ja ainaki se odotti mun omat odotukset jee. Ka oli 8,5. Eli nyt sitte jännätäänki enää vaa et minne sitä elämä vie seuraavaks. Sormet ristiin, et pääsen sinne minne hain ekaks:)
-anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti